Contact
Wij zijn een familiebedrijf en helpen jou graag aan de telefoon, per mail of bij ons op kantoor en sinds begin 2023 in onze winkel in Noordwolde! Heb je een vraag of wil je graag vrijblijvend advies, we helpen je graag op weg. Soms hoor je toch ons antwoordapparaat. Dan helpen we misschien net een klant in de winkel of zijn met iets bezig. Spreek dan even in, we bellen dan altijd zo snel mogelijk terug. Spreek je niet in? Dan respecteren wij jouw privacy en bellen wij je niet terug.
In deze verwarrende tijd is onze visie op opgroeien onveranderd en is dus onverdeeld iedereen welkom!
E - [email protected]
T - +31 71 785 36 90
Onze klantenservice is geopend op: ma, t/m vr van 10.00 - 14.00 uur.
Ons kantooradres is Klaeterlaene 8, 8394VT De Hoeve in mooi Friesland
Onze winkel: Hoofdstraat West 1, 8391AK Noordwolde
Openingstijden winkel
Maandag: Gesloten
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10:00 - 17:00 uur
Donderdag: 10:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: Gesloten
Retouradres
Zie voor retourneren de paginaretourneren
Verzendkosten
Zie onze pagina over verzenden
Je bestelling is in veilige handen en we streven naar een hoge en persoonlijke service. Je kunt gratis en vrijblijvend advies krijgen en met ons bellen, zodat je een verantwoorde keuze kunt maken.Op de producten en onze leveringen zijn de wettelijke garantiebepalingen van kracht.
Wij zijn aangesloten bij WEBSHOP KEURMERK
Algemene Voorwaarden
Onze algemene voorwaarden kun je inzien onder de pagina algemene voorwaarden.
Momenteel wijzigen leveranciers en producenten veel in hun prijzen en zelfs hun producten. Wij proberen dit allemaal op de voet te volgen maar soms ontgaat het ons. Zo kan inhoud verschillen van onze omschrijving, een verpakking er anders uitzien dan op de foto, etc. In deze gevallen volgen wij de producent en leverancier en beroepen wij ons op druk- zet- en schrijffouten.
Klachten
Heb je een vraag, suggestie of probleem, laat het ons gerust even weten via [email protected].
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening. We zijn allemaal mens en soms maken we fouten. Laat het ons alsjeblieft wel weten. Dat helpt ons allemaal weer vooruit! We proberen altijd een klacht naar ons beider tevredenheid op te lossen.
Hoe stuur je jouw klacht in?
Vermeld even de klacht/opmerking/suggestie met het ordernummer of factuurnummer.
Je ontvangt van ons een bevestiging en uiterlijk binnen 14 dagen zullen we deze beantwoorden. Meestal veel eerder. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kunt je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar OpzijnPlek - ImmenZ vof bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Wij hopen echter dat we er samen met jou uitkomen en het zover niet zal komen.
Wij vertrouwen op een prettige samenwerking.
Bel ons gerust bij problemen. We lossen ze graag met je op.
Sacha en Bram zijn eigenaren van OpzijnPlek. Meestal word je te woord gestaan door Sacha of Kiki, via onze klantenservice.